بزرگ ترین سایت اپل

بزرگ ترین سایت اپل' dir="ltr" >

وبلاگ
بهترين سايت اخبار اپلي ها مشاهده صفحه جدید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید
FFFFFF&bdcolor=000000">


بهترين سايت اخبار اپلي ها
خوش امديد 
قالب وبلاگ

 کاخ سفید و کمسیون ارتباطات فدرال با آنلاک غیر قانونی تلفن همراه مخالفت کردند.حتی قانون گذار کنگره کسی که این اعتراضات را به راه انداخته است بر این باور است که تحریم آنلاک تلفن همراه شایسته بحث بيشتر است،

 

با وجود اعتراضات مردمی و دادخواست عقب نشینی با بیش از ۱۰۰ هزار امضا و همچنین مخالفت از سوی دولت باراک اوباما ، برگرداندن  تحریم آنلاک گوشی های همراه ،نمی تواند سریع و آسان باشد.

این تحریم توسط قانون گذار کنگره جیمز هادلی بیلینگتون اعمال شده است. او کسی است که در سال گذشته اعلام کرد ” آنلاک گوشی همراه نقض DMCA (قانون کپی رایت) محسوب می شود.”  قانونی که اساسا برای مبارزه با دزدی های دیجیتال وضع شد. پس از یک دوره ۹۰ روزه ، این قانون قانون جدید عملی شد . به این معنی که مالکین اسمارت فون ها نمی توانند هیچ بخشی از کد های مرجع گوشی های خود را برای اتصال به دیگر شبکه های تامین کننده وایرلس تغییر دهند.

شما  می توانید از اپراتور خود بخواهید که اسمارت فون شما را آنلاک کند البته این چیزی است که اغلب اپراتور ها تمایلی به انجام آن ندارند.یا شما می توانید به یک مرکز آنلاک کننده گوشی همراه مراجعه و با پرداخت هزینه این کاررا انجام دهید اما این مراکز تنها گزینه ثابت شده قانونی هستند.

بخش قانون گذاری کنگره هر سه سال یکبار DMCA را لغو می کند ، پس این کنگره است که آنلاک گوشی ها را قانونی می کند و این همان چیزی است که دولت اوباما می خواهد اتفاق بیفتد.

در واکنش رسمی کاخ سفید به دادخواست طرح شده توسط توسعه دهنده برنامه سینا خنیفار ، دیوید ادلمن رایزن ارشد اینترنت ، اختراعات و امنیت گفت : دولت از ” تغییر قانون مدارانه در فضای ارتباطات پشتیبانی می کند که این موضوع را روشن تر می کند که : نه قوانین جنایی و نه قفل های تکنولوژی نباید از مصرف کنندگان در تعویض اپراتور جلوگیری کنند در حالیکه آنها در پذیرش سرویس تمایلی ندارند.

یک تغییر سریع کنگره ای

گرچه هم اکنون توپ در زمین کنگره است تا یک تغییر قانونی ایجاد کند اما اجرای این موضوع از گفتن آن دشوارتر است.دِرِک خانا در ملاقات با جامعه اطلاعات پروژه در دانشگاه حقوق Yale گفت : چنین قانون گذاری هایی احتمالا کافی نخواهد بود. او گفت واکنش این هفته کاخ سفید یک ” گام اولیه بزرگ ” خواهد بود.

وی افزود : ” کارهای زیادی برای انجام وجود دارد ” خانا در ادامه سخنانش می گوید: من نمی دانم که یک تغییر کوچک در اینجا می تواند کارساز باشد یا خیر اما این روشن است که یک تغییر قانون مدارانه با موضوعات مربوط به جیل بریک کردن روبرو نخواهد شد.”

لایحه ایده آل خانا استفاده های شخصی مانند جیل بریک و آنلاک و به علاوه تحقیقات تکنولوژی ، پیشرفت و دسترسی برای مردم ناتوان را قانونی می کند ( برای مثال پیشرفت در کتابهای الکترونیکی برای نابینایان و پیشرفت دوبلاژ برای افراد ناشنوا )

کارشناس مرز های الکترونیکی پارکر هیگینز در این باره می گوید : قانون گذاری تقریبا بر روی برگرداندن تحریم آنلاک تمرکز کرده است ولی ، تمرکز اصلی باید روی بخش ۱۲۰۱ DMCA باشد. بخش ۱۲۰۱ DMCA  در رابطه با “دور زدن سیستم حفاظت کپی رایت ” است .

دردایره قانون گذاری کنگره تصمیم گرفته می شود کدامیک از بخش های تکنولوژی در تلاشند که آن سیستم ها را دور بزند. هیگنز بر این عقیده است که بخش ۱۲۰۱ نباید وجود داشته باشد. او در ادامه گفت : ” این اختراعات و رقابت های گذشته با علایق عمومی همخوانی ندارد. “

خنیفار طراح دادخواست ، پیشگام ” تغییر DMCA ” ، برای مکالمه در مورد آنلاک گوشی های همراه در تلاش است و انتظار دارد تغییری در وب سایت DMCA سه شنبه بعدازظهر رخ دهد که  در راستای خشم عمومی که در سال پیش علیه قانون گذاری آنلاین امنیت رخ داد، باشد. سایت خنیفار مردم را به نوشتن اعتراض و تحویل آن به نماینده خود در پشتیبانی از بازسازی DMCA  تشویق می کند.


بزرگ ترین سایت اپل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 28 اسفند 1391 ] [ 10:51 ] [ pooria ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان welcome to blog poria zamanvaziri و آدرس poriaapps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مشاهده صفحه جدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: